Bacaan Al Quran

Listen to Quran

KEDAH SENGET


BERSEMPENA DENGAN TAHU BARU MAAL HIJRAH 1 HB MUHARAM 1433 BLOG INI MENGAMBIL NAFAS BARU BAGI MENGHORMATI PIHAK PIHAK YANG BEKENAAN YANG MAHU ISU ISU YANG BERBAU PERIBADI DI GANTI DENGAN ISU ISU PERINGATAN PADA UMAT ISLAM KHUSUSNYA NEGERI KEDAH.SESUNGGUHNYA UMAT ISLAM DIAKHIR ZAMAN INI TELAH MENJADI MANGSA DEMOKRASI BARAT LAKNATULLAH SELEPAS NEGARA INI MENERIMA SISTEM DEMOKRASI YANG TELAH MERAMPAS HAK RAJA RAJA YANG SEHARUSNYA MEMPUYAI KUASA MUTLAK BERTINDAK SEBAGAI KHALIFAH . SISTEM DEMOKRASI INILAH YANG SEBENARNYA MENJADI PUNCA KEHANCURAN MANUSIA DAN PERPECAHAN UMAT ISLAM SELURUH DUNIA MASA KINI. .SUARA TERBANYAK MENJADI PENENTU KEPADA PERLAKSANAAN SYARIAT ALLAH YANG DIWAJIBKAN KEATAS MANUSIA.SAMA SEKALI DEMOKRASI BARAT YANG SEDANG DIAMALKAN SEKARANG INI ADALAH BERCANGAH DENGAN TUNTUTAN PADA FITRAH MANUSIA .MANUSIA JADI SESAT APABILA DIBERI HAK MEMILIH PEMIMPIN NEGARA AHLI POLITIK YANG BERKUASA MEMBUAT DASAR PEMERENTAHAN NEGARA .
SESUNGGUHNYA KHALIFAH ATAU RAJA ATAU SULTAN DITENTUKAN OLEH ALLAH (SWT)MANA KALA HAK MELANTIK PEMIMPIN HANYA TERHAD KEPADA PELAKSAAN SYARIAT SAJA TIADA TERLIBAT DALAM MELANTIKAN PEMBUAT ATAU PENENTU DASAR PEMERENTAHAN .HUKUM DAN PERINTAH TUHAN TETAP KEKAL SEBAGAI SATU PERENTAH DARI TUHAN YANG MENCIPTA ALAM INI DAN MANUSIA TIADA HAK MEMILIH MELALUI PUNGUTAN SUARA ATAU PETI UNDI TERBANYAK.SEKIRANYA BELAKU KEZALIMAN DAN PEYELEWENGAN PEMIMPIN YANG DILANTIK OLEH ALLAH LAZIMNYA MENGIKUT KETURUNAN DAN ORANG YANG TEREPILIH MAKA TUGAS ORANG BERIMAN BERDOA KAPADA ALLAH UNTUK MENUKARNYA DENGAN PEMIMPIN YANG LEBIH BAIK MAKA SEGALA DOSA PEMIMPIN TERHADAP RAKYAT PADA ALLAH (SWT) RAKYAT BERSERAH DAN KEMBALI.
KEMBALILAH KEPADA SISTEM KHALIFAH YANG DITUNTUT.KEMBALIKAN KUASA MUTLAK PADA RAJA DAN SULTAN.

Friday, February 25, 2011

Selamatkan PAS KEDAH dengan Segera

Setelah meteliti segala kejadian dan segala hasil dan akibah yang sedang belaku di KEDAH maka bagi meyatupadukan kembali Ahli Ahli PAS Kedah di cadangkan kepada pimpinan PUSAT sebelum keadaan menjadi lebih PARAH hendak lah mengugurkan gugurkan dua orong ini dalam saf pimpinan PAS Kedah ia itu Azizan Razak dan Yusuf Hussain.Kalau dua orang ini gugur dari saf pimpinan Kedah insyaalah PAS kedah akan lebih matang dan perpecahan dapat di elakan.Ahli yang sayangkan Parti mencadangkan agar sesuatu tindakan yang drastik perlu di ambil semat mata untuk kesehjateraan Parti dan juga dalam sausana hendak menghadapi pilihanraya.cadangan ini di buat setelah mengambil kira kaji selidik secara sulit di buat di beberapa kawasan nampaknya mereka memberi cadangan yang sedemikian.Cara Ustaz Aziazn lebih kurang macam Gadafi yang telah sasau menghadapi revolusi rakyatnya.Cuma Azian tak lah guna kekerasan tetapi dengan cara halus.Dua tiga orang yang senior layak mengambil tempatnya ia itu ,Fakrul atau Amirrudin.Dengar cerita Pak chop sedang canang kononnya Fakrul tak layak sebab sikap Elitnya dan Amirrudin dari JIM beliau (Pak Chop) tak sedar yang beliau sendiri tidak layak jadi SU perhubungan.Beliau naik sebab orang yang telah lama berkorban dan lebih alim dalam Pas Harith Awang di cantas oleh Azizan semata mata nak letak Pak Chop Hussain sebagai pencacainya walau pun kelulusan Akademik tidak ada cuma layak jaga bukit UHUD saja.Harap semua Ahli PAS mula lah buat penghitungan dalam muktamar kawasan ini.Selamatkan PAS kedah dari dilacuri oleh Azizan dan Pak Chop untuk mencari habuan peribadi bukannya untuk parti.

29 comments:

  1. Kita akan buat Demostrasi di Muktamar PAS nanti sekiranya Pimpinan PAS pusat masih mahu kekalkan Mereka.Bumi Arab boleh buat revolusi semata mata untuk mengubah pemimpin mereka yang korrup ini kan pulak PAS.Revolusi perlu belaku dalam Parti terlebih dahulu sebelum nak buat revolusi pada rakyat.Bersihkan parti sebelum mahu bersihkan pemimpin negara Negara.

    ReplyDelete
  2. Aku sokong 100%. Bersihkan parti dari org gila kuasa, gila harta, gila betina dan gila segala gila. Sapa nak anjur demo tu,habaq sama aku nak ikut juga. Lawan jangan tak lawan.

    ReplyDelete
  3. Lagi kisah sedih menimpa orang Pas Memali. Suatu pagi berlongoklah batu-batu jalan di depan markaz Pas Kg.Memali hadapan simpang mini tar masuk rumah Yusuf Husin.Syoknya orang Pas yang rumah depa hala ke rumah tok senator tu, sebab dapat mini tar baru.Mini tar lama dah belubang sana sini. Malangnya syok depa tak sampai ke petang pun.Dok tengahari,mailah jentera dari Binak, depa pulun buat kerja sampai siap. Yang siap tu bukan jalan mini tar untuk orang ramai, tapi yang siap, cantik dan bergaya adalah halaman rumah tok senator Yusuf Husin. Tu lah dia Yusuf Husin kalau hampa nak tau.Tak caya? Oh nak fakta, nak bukti.Takut fitnah macam depa kata dalam buku cikgu Non tu kot. Hampa mai la tenguk sendiri kat rumah dia. Aku bukan jelius, cuma kesian kat ahli Pas Kg.Memali yang sanggup korban darah, tapi la ni Yusuf Husin dok kedaghah darah depa. Hampa yang dok sokong sangat Yusuf Husin tu, pikiaq la woi.Jangan macam Azizan Razak, punya nak ampu Yusuf Husin, tegamak suruh orang pukoi Cikgu Non. Dia nak jadi mafia ka?

    ReplyDelete
  4. Aiikkk ! Tak kan sampai camtu. Mana ada Binak pi buat kerja rumah orang.Dia buat kerja jalanraya saja. Ini sah dah fitnah. Fitnah lagi besaq la kalau kata MB yang prihatin pada rakyat sanggup suruh orang pukoi Cikgu Non. Lagi mau fitnah ka brotder.

    ReplyDelete
  5. Sorry! Bukan Zizan Razak suruh pukoi Cikgu Non, tapi Hasan Razak,ketua keselamatan Pas Kedah. Ni pun sekoq lg perosak Pas Kedah. La ni di kawsan dia Kulim Bandaq Baru dah jd cacamerba.Dia YDP boleh ceramah maki hamun kwn sendiri, YB Ustaz Yaacob. Tegamak dia tak lantik seorang Adun dok dalam jawatankuasa Ajk Kawasan. Tak pernah belaku dlm mana-mana kawasan Pas selruh Malaysia macam ni. Tapi Hasan Razak yg hati busuk boleh buat macam tu. Ni ka pemimpin yg berjuang krn Islam. Memang patut la Pas Kedah kena di selamatkan segeraaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. tak payah dok selamatlah. pelingkup teruslah. pasai apa. pasai di mesir depa sokong rakyat jatuhkan hosni yang dikata talibarut amerika. tapi kat malaysia depa ikut telunjuk dan sedang berjuang menaikkan talibarut amerika dan yahudi untuk jadi PM pulak. takkah gila dan munafik namanya.

    ReplyDelete
  7. DI selangor nasib baik PKR menang lebih kerusi dari PAS dan MB nya bukan dari PAS kalau tidak tentu terok di kerjakan Hasan Ali.Hikmahnya saya dah nampak kenapa Pas tak menang banyak kerusi di Selangor.Rupa rupa nya ada pengkianat dalam PAS cuba bawa aliran baru supaya fikrah Antara ahli PAS berpecah.Yang terkini hasan Ali rupa rupanya telah memupuyai balucinya sendiri mereka telah di asuh melalui perjumpaan sulit dan Usrah sulit di kalangan YDP nya atau Timbalan YDP juga ahli PAS yang tertentu Di buat motivasi atau usrah semuanya menjurus kepada PAS keluar dari PR yang di bawa Hasan ali ialah meyempitkan Asobiah.Jarum jarum, asobiah mula di masukan dalam pejuang pejuang PAS selangor.Kalau tuan tuan berbincang dengan beberapa orang PAS selangor rupa rupanya fikrah merekah dah mula berubah nampak macam UG ni sedang menular dalam senyap.Perlu di ingat Hasan Ali beliau bukan Ulamak atau ustaz yang mempuyai sejarah perjuangan Islam yang tinggi.Ilmu ugama adalah dari buku yang di baca dan di kaji.Tiada rujukan pada mana mana tokoh Pejuang Islam terkenal yang beliau contohi.Fikrah yang amat berlainan dengan tokoh mursidul Am adalah pakar Motivasi.Eloklah revolusi dalaman Pas belaku di Selangor hapuskan Fikrah Songkok Tinggi yang cuba di bawa hasan ali kedalam PAS Selangor.Pejuang Islam di selangor perlu menukar pimpinan...eloklah kalau di gantikan dengan Khalid Samad yang telah terbukti segala pengorbanannya pada PAS dan tidak pernah cuba membawa aliran yang lain dalam PAS Selangor.Kepada hasan Ali kami orang lama dalam PAS tahu apakah yang anda sedang lakukan anda telah membawa fikrah yang boleh memecahkan serta mengelirukan jemaah.Jangan nak belakon di hadapan orang ramai bila bercerah dengan pemimpin PKR yang lain.Sikit pun kau tak Hentam UMNO dengan segala kemunkaran yang telah di lakukan merka yang lalu.Anda lebih minat untuk jaga Kawasan Anda dan nak Jadi MB Selangor itu matlamt peribadi Hasan Ali bukan nya matlamat jemaah.

    ReplyDelete
  8. Saya takut di Malaysia ni Rakyat sendiri yang tidak di pimpin oleh mana mana pertubahan bagun sendiri memubuat Perubahan di jalan Raya macam di ARAB tu.Ahli politik asik berjuang nak cari kepentingan Peribadi Rakyat keseluruhan yang derita.INILAH YANG DI KATAKAN "Corrupted Politician will lead to a corrupted society"UMNO di hancurkan oleh pemimpinnya yang Korrup mana kala PAS di hancurkan melalui Fikrah yang Korup.Rakyat terus menderita masalah tak selasai kemiskinan rakyat menjadi jadi semakin parah.

    ReplyDelete
  9. SElamatkan Gerakan Islam Malaysia dari di lacuri oleh Pemimpin PAS yang Korrup dan mahu mengkorrupkan Ahli nya.Supaya Berpecah.Yang Menang adalah UMNO.Kembalikan pucuk pimpinan pada Pemimpin Grass Root yang telah berkorban sekian lama dan beristikomah dengan fikrah yang asal serta taat pada Mursidul Am tanpa berbelah bagi.Ustaz atau ulamak bukan lah menentukan pejalanan Geraka islam itu tulin tau pun tidak...Tetapi Pelaksaanan mengikut Al kuraan dan Sunah menjadi ukuran pada sesuatu Jemaah.Tak kiralah siapa diri anda yang pemimpin.Tugas gerakan Islam adalah menyampaikan sahaja pada manusia tugas kita adalah menerang bukan.Kita menyerang setelah di serang.Di terima atau tidak penyampaikan kita itu kerja Allah(SWT).Menerang adalah dakwah yang wajib dan di tuntut.Pilihan raya hanya alat sementara saja untuk berdakwah bukan nya matlamat atau yang menjadi satu akidah.

    ReplyDelete
  10. Islam tertegah di atas keruntuhan jahiliah.Jahiliah akan runtuh apabila manusia mula menerima Islam melalui dakwah dan dakwah di dahulukan jengan aklak peribadi sesorang ,kemudian pada keluarga,masyakat .Apabila Masyakat mengamalkan islam dan meningglkan tabiat jahiliah maka di situ akan runtuh sistem jahiliah dengan sendirinya dan di celah keruntukhan itu akan belaku revolusi mental maka tertegak lah Negara Islam apa bila seluruh mnasyarat bersedia menerima Islam.Negara Islam tak akan dan mustahil tertegak dengan cara Sistem demokrasi Pilihanya.Ini tidak pernah diajar oleh Islam melalui Pesuruhnya Nabi Muhammad (SAW). Kita sedang di tipu oleh Yahudi dan Nasorani melalui sistem yang di amalkan ia itu Demokrasi.Terbukti sistem demokrasi yang sedia ada telah meghasilkan Ahli politik yang Korup dan msyarakat yang korup setelah beramal dalam sistem Demokrasai tersebut.

    ReplyDelete
  11. syabas dan tahniah kepada pemilik blog ni kerana dapat menghapuskann keraguan disanubari saya bahawa parti pas sebenarnya x lebih baik dari umno.. berkelai, berebut kuasa dan cantas mencantas amalan kita semua.. agama dan negara jadi taruhannya.. hampeh!

    tok dam

    ReplyDelete
  12. hangpa ni hingaq kat sini saja noo...tak tembuih ka kalau hangpa berhadapan dgn Setat Ajijan tu? hebat dia ni...takda sorang pun dari kalangan hangpa yg kononya cenge bila hentam UMNO, tapi kecut depan pemimpin hangpa yg bersikap spt UMNO. Mana pi teloq hangpa suma??? kena pegang dgn Setat Ajijan kaa...kalau camtu baik pi rebuih 3 suku, makan dgn roti saja...wat malu saja hangpa ini..pejuang natang apa tak berani nak cantas setat ajijan tu?

    ReplyDelete
  13. Yg nak cantas ajijan tu pun setan juga.Setan Usop Usin, setan Hasan Razak,setan Taulan dan setan segala exco.Tokguru Hj Rahim pun kalah dgn setan2 ni.Yg aku jadi pelik puak2 setan ni jadi bisu dgn isu buku Mohd Sabu Air Mata Memali.Agak-agak hampa pasai apa? Usop Usin kata, kalau anjing tokak kita, tak kan nak tokok anjin balik. Betoi jugak no. Yg nu betoi, yg ni pun betoi, sapa yg tak betoi. Rasa2 kita sapa yg tak betoi. Aku takut kita pulak yg tak betoi. Mai kita pakat pebetoi tenguk. Kita petemu puak ni atas pentas, kita tanya depa satu-pesatu.Biaq depa pejelas kat org ramai. Mana tau kot-kot cn alafghani boleh jadi bomo perambat setan2 yg dok berselimut dalam Pas Kedah. Aku pun nak tau jugak, betoi ka Usop Usin panggil binak pi perata batu di halaman rumah dia...kalau betoi, memang haram jadah sungguh la dia

    ReplyDelete
  14. Usop Usin apa kesatu tak rheti.. Orang jenih bangang, memang cukup senang diperguna.. Bangang pada kita...cerdik kena kat dia... Bangang boleh bagi senang., apa lagi..maintain bangang la...
    Mau kata dah jadi tuan director.., apa lagi.., mengarah la selagi duk jadi pengarah..Setakat nak boh laman tar depan rumah tu.., dia kenen saja kat Jahubar GMD BDB tu.., pakai jadi...

    ReplyDelete
  15. Biaq benaq kata hampa. Klau hampa ada bukti, wajib buat laporan kat SPRM, kalau tidak hampa pun semacam dia jugak. Tak guna dok kutok kat sini, dia bukan ada masa nak tguk tulisan hampa. Dia sibuk dokcari harta lagi ka apa tak tau. Kalau hampa tak pi repot, lepaih ni tutup mulut hampa yg dok maki Umno kaki rasuh. Pejam mata hampa kalau tenguk Umno rasuah. Cuba hampa belajaq malu sama. Kalau tak maulu kat Allah, malu la kat diri sendiri.

    ReplyDelete
  16. PAS Kedah ni yang haramjadah lima enam ekok saja lain ok masih istikomah dengan perjuangan perinsip tak berubah.Aku masih hormati mereka Cuma Ajingjan Razak sekarang dah ada pembantu Anak Pak Razak juga.Anak Pak Hussain panglima jihad dah mengidam macam macam maklum lah perut dah buncit pokek dah ketat tak teringin kah nak pasang Dua macam Bang Jan Universiti Of Kent orang paling bijak dalam Kedah Pengodam bini sampai nak relai.Bagusnya pemimpin PAS Kedah semua boleh.Kesian Jizan maklumlah Dato Zakiah dah tak ada di Wisma tak ada tempat nak mengadu kes rumah tangga pada nya.

    ReplyDelete
  17. Yang lain istiqamah ek? awat hangpa biaq saja kalau hangpa ramai??? tak mampu nak lawan pasai depa pegang teloq hangpa? sebenarnya hangpa pun 2x5 cam UMNO yg hangpa benci sgt tu gak. Tak da bezanya. hang pi usrah tiap2 minggu cakap pasai wala' la, perjuangan islam la dll, tp sebenarnya hangpa dok ber wala' pemimpin yg buta hati, dan tak berani tegakkan kebenaran dan runtuhkan korupsi dlm jemaah hangpa. Lama2 kalau hangpa biaq si ajijan, amirudin dll, kangker hangpa akan merebak dan PAS akan jadi satu parti yg akan dibenci ramai kelak. kalau hangpa betui2 istiqamah, buatlah sesuatu, jatuhkan ajijan sala, doakan supaya ALlah musnahkan Amiruddin dan Pak Cop. Doa supaya Allah hancurkan mereka yg bermegah dgn kereta besar, pangkat besar, estima besar, perut besar dll...

    Anak Bukit

    ReplyDelete
  18. Hak ni aku sokong. Sekoq dua yg dok pelingkup parti hampa simpan buat pekasam. Kalau nak pejatuh Umno pandai ajak rakyat demontrasi. N presiden hampa kata nak buat pulak demo bersih 11. SPR tak adil. Yg priseden dok biaq yusuf husin kedagharah duit tabung memali tu adil la.Dulu aku kaki demo, ikut pemimpin, la aku dah insaf. Korban masa duit ringgit, bila menang hampa jadi senang, rakyat tak leh apa...harap boleh pahala, dosa pulak yg mai pasai dok kena beletiaq kat pemimpin yg buat pragai macam babi hutan tu.Hammmpas juga ada

    ReplyDelete
  19. Mapuih Umno...mampuih bang jan
    mampuih BN...mampuih usup usin
    BARU PAS KEDAH BOLEH SELAAAMAT
    Kalau tidak, tunggu gabuih pungkok

    ReplyDelete
  20. Hg lupa ka Anak Bukit, Harusani kata tak leh doa utk bagi org ditimpa bencana. Doa yg baik2 aje.Pasai apa nak suruh Umno/BN mampuih. Nanti hampa nak lwn dgn sapa plak. Aruah Ustaz Fadzil kata, jgn bagi Umno bekubur, nanti anak cucu tak leh tenguk macamana rupanya Umno tu.Mcam budak2 bandaq la, dah tak tahu pokok pdi...eh,eh,eh kesian kat ajijan n usup usin. Bila depa ni nak betobat, atau org Pas Kedah kena ikut stail rakyat Libya...keluaq ramai2 p batu 9

    ReplyDelete
  21. Gelombang Merah akan telan gelombang hijau. Siaplah bendera hijau balik kampong lepas PRU13 nanti...bye...bye ya tok syeh

    ReplyDelete
  22. Gadafi Pakai Bendera Merah.Selamat datang tentera Gadafi.Telan Bendera hijau..kah kah kah....Silap silap Bendera Hitam yang akan telan Bendera Merah tu.Tau tak Bendera Hitam dah nak keluar.Akhir Zaman ni.

    ReplyDelete
  23. Org Pas tak kan terima bendera hitam. Bukn takat hang sekali mat sabu yg bawa bendera hitam tu pun akan tumbang dalam pemilihan kali ni. v donwan syiah brot. Pas is Pas

    ReplyDelete
  24. Pak cup bukankah pengurusi Bina Kuari,dia berjaya buang Tuan Sayed atas arahan Dato' Satek,lepas ni hampa tengok Bina Kuari Akan rugi memanjang macam zaman BN dulu. Azzan yang angkat pak Cup dan Kepten bodoh tu(belagak pandai)jadi lembaga pengarah Bina Kuari sekaligus menjadi pecacai kepada Dato' Satek ejen UMNU yang kerja mereka nak pejatu Kerajaan Pas Kedah,padan muka azizan.

    ReplyDelete
  25. Kesian kat azizan di rumah bini guna bomoh, di pejabat Unmu guna bomoh.dengan kawan2 dia jerekah macam rimau lapaq, puak2 umno dok keliling pinggang dia, puak2 pas gigit jari.

    ReplyDelete
  26. Sapa yang bagi undi pada Azizan untuk apa apa jawatan memang bangang tak kira Ustaz kah Ulamak kah jenis pelinkop parti semata mata untuk habuan.Azizan ni memang celaka.Kalau parti nak lingkop kah ahli bawah nak bepecah kah dia apa peduli asal tiap tiap bulan gaji dan elaun dia masuuuuk sudah cukup baginya.tal perlu bertanding apa apa jawatan .Ajk Pusat nanti kena gertak sudah pasti akan di lantik semula sebagai PJ Kedah.Kedah aku punya parti hampa punya.Oleh itu revolusi perlu belaku dalam PAS dahulu bagi membersihkan pemimpin oportunis sep;erti Aziaza (Zan Sala) Hasan Ali dan sekok lagi Budak kecik yang tak sedak diri dan tak ada maruah politik.Moral politik pun dia tak faham.Pemilihan yang lepas sebenarnya beliau sudah hilang porpularitinya ini kan pulak kali ini.Jumlah pencalonan sendiri membuktikan.

    ReplyDelete
  27. Ni cerita lama daaahh.... Tak kan tak dak cerita baru wahai Kedah Senget?.

    Yang kita tahu cerita terbaru di Memali ialah, keluarga mangsa di Memali telah mendapat bantuan daripada Kerajaan Pusat kerana keadaan kemiskinan depa, sebab dibiarkan oleh Kerajaan Azizan Razak. Ikut janji, tuntutan dibuat oleh mereka dengan wang bayar peguam akan ditanggung oleh Tabung Memali yang diperolehi berjuta. Sebaliknya, satelah mereka dapat pampasan tersebut, pihak yang mengatur kerja tuntutan tersebut telah memotong duit peolehan hasil tuntutan sebanya rm5000, kononnya kerana nak bayar duit peguam. Kerana takut dengan tekanan keluarga mangsa terpaksa bagi. Wang Tabung yang konon nak membantu tak tahu dimana. Dengan cerita duit Tabung Memali yang dijaga dan diamanah kapada YB Senator Yusuf Hussain telah dilesapkan oleh beliau.

    Sekarang kita ingin bertanya kapada YB Senator Yusuf Hussain, kemana duit Tabung Memali dan kenapa tidak digunakan duit Tabung tersebut untuk membayar wang Peguam yang membela mangsa-mangsa?.

    Satu lagi, kenapa mangsa-mangsa peristiwa berdarah Memali ini terlalu takut dengan YB Senator Yusuff Hussain niiihh..?.

    Akan datang, kita akan bangkitkan apa kedudukan Sekolah Rakyat yang dibina oleh Allahyarham Ibrahim Libya tidak diurus dengan baik oleh YB Senator Yusuff Hussain, sedangkan beliau adalah Pengurusi Lembaga Tadbir sekolah tersebut sekarang ini?.

    JIKA YB SENATOR YUSUFF HUSSAIN TAK MAHU JAWAB, SAYA TUNTUT SUPAYA BELIAU JAWAB DIDEWAN NEGARA YANG MANA SAYA AKAN ATURKAN SALAH SEORANG AHLI DEWAN NEGARA BERTANYA BELIAU DIDALAM DEWAN NEGARA APABILA BERSIDANG SALEPAS SESI DEWAN RAKYAT KALI INI.

    ReplyDelete
  28. kita minta dppnk tolong bawa isu ni ke mukatamar pas pusat akan datang.tanya pada pimpinan samada buku c.n al-afghani tu fitnah atau realiti.kalau fitnah tolong bawa isu ni kemuka pengadilan utk membersihkan parti.tapi kalau c.n betoi tolong bawa mereka yg bermasalah kemuka pengadilan juga utk keadilan bg mereka yg difitnah dan utk keluarga2 syuhada memali..

    ReplyDelete
  29. Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kita perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

    ReplyDelete

Apa Komen anda

Buku Bertajuk 'AZIZAN DALAM DOSA

Buku Bertajuk 'AZIZAN DALAM DOSA
Untuk di nilai dan Di Komen oleh Ahli PAS saja